Recent am făcut 2 greșeli din care am învățat, ambele pe Instagram. Probabil că sunt chestii de manual, dar cum pe mine nu m-a învățat nimeni comunicare și tot ce fac e instinctiv, o mai și dau în bară. Să vedeți.
Prima greșeală de la petrecerea de Crăciun de pe Instagram
Poate ați văzut, în decembrie am făcut o superpetrecere pe Insta. Am invitat doamnele să se cadorisească reciproc. Să pună în comentarii cine are ceva de oferit și cine își dorește ceva. Nu a fost un schimb de cadouri, au fost femei care doar au oferit și altele care doar au primit.
Ce am greșit: că n-am anunțat înainte. Postarea a strâns rapid peste 2000 de comentarii și a devenit imposibil de urmărit. Pentru primele ajunse la petrecere a fost senzație. Au fost femei care au primit/oferit pătuț și cărucior, sisteme de purtare, scaun de mașină, ședințe de masaj, foto, manichiură, cursuri de nutriție, de somn, de diversificare și de Instagram. Creme și parfumuri. Deci fain.
Problema a fost că unele au rămas pe dinafară și au venit mesaje de genul ”ce ciudă îmi e că am ratat!” ”Aș fi vrut și eu să particip.”
Ce am învățat: să mă organizez.
A doua greșeală de la primul concurs pe story
Instagram e un teritoriu pe care încă îl descopăr. Nu e ca blogul, unde scriu de peste 15. Haleluia. Și am făcut concurs pe story, am dat premiu un voucher pentru pantofi. Excelent, fabulos. Doar că mecanismul de concurs era unul nou pentru mine: primul venit, primul servit. Care nici nu prea e concurs, e giveaway mai degrabă. Nici nu contează cum îi zice la botez, să vedeți ce-a ieșit.
Ce-am greșit: Pus story, cineva a comentat, multe femei au comentat, primul mesaj din inboxul meu după story-ul respectiv a câștigat. O femeie a fost fericită, dar multe s-au supărat. Și pe bună dreptate, că nici n-au știut oamenii că io am de gând să fac giveaway. Măcar de-aș fi anunțat din timp, vedeți că am o surpriză la 9 fix. Sau un concurs, un giveaway sau cum să-i zic. Oamenii ar fi înțeles, că-s fete deștepte care mă urmăresc.
Ce-am învățat: să mă organizez.
A treia oară, m-am deșteptat
Urmează să fac cea mai tare chestie din toată cariera mea de bloggeriță, instagrammeriță, tiktokeriță, mam-iță, fetiță, blondiță. Probabil mai tare decât legea alăptatului în public, unde s-a schimbat Constituția, acum se vor schimba vieți 🙂 Observați că nu mi-au murit lăudătorii, io-s fanul meu principal. Apreciez femeile care au încredere în ele și exersez până îmi iese.
The Sisterhood Society o să fie o comunitate privată de femei (acces doar pentru membre, contribuție recurentă). Vom face întâlniri lunare, eu voi fi prezentă, of course. 🙂 Una va fi de împărtășiri între femei, cealaltă de povești cu invitat, film și carte. Mi-a scris cineva să mă întrebe dacă se potrivește în Sisterhood.
Ai două urechi? Îți dorești? Te potrivești, i-am răspuns.
Sunt locuri limitate, pentru că ne limitează tehnologia. Dar toată lumea merită o șansă. Nu vreau păreri de rău ulterioare. Sau cât mai puține.
Deci duminică, 26.02, înscrierile aici
Le țin deschise 24 de ore. Marți seara, pe 28 februarie, avem prima întâlnire.
O să fie singura introducere pe care o vom avea vreodată.
Ne cunoaștem, puneți întrebări către mine, avem și o invitată superbă, una dintre femeile care mi-au spus că și o mamă care își lovește copilul are nevoie și merită iubire. M-am uitat cu ochii cât cepele, cum una ca asta?! Și mi-a explicat că niciun părinte nu lovește sau nu țipă dintr-un preaplin, din prea mult bine. Ci dintr-o găleată goală. De atunci, când aud o mamă prin parc cum țipă sau când mă apucă crizele pe mine, văd lângă și găleata goală. Care cere să fie umplută. Femeia aceasta este Mira Loghin, coach și trainer în comunicare non-violentă, cea care a organizat primul cerc de femei la care eu am participat vreodată.
Pe lista de așteptare sunt de multe ori mai multe femei decât poate platforma duce. Învăț din greșeli, sunt o față deșteaptă. Mă organizez din timp de data asta. Vă anunț, să știe oricine își dorește, ca cine își dorește să poată ajunge.
Duminică deschid înscrierile pentru 24h. Apoi rămân înschise până la toamnă. Marți ne vedem la față ca o întâlnire bonus de primă lună. Și pentru că, după câte mesaje am primit, îmi vine să iau pe cineva în brațe și abia aștept să vă văd acolo pe toate.
Cele de pe lista de așteptare primesc de la mine un mail și se pot înscrie cu 2 ore înainte să anunț pe blog că am deschis înscrierile. Dacă vrei să te anunț și pe tine, lasă-mi mail-ul tău aici (click).
Alte articole despre The Sisterhood Society:
Ana
felicitari pentru tot ceea ce esti si faci!
intrebare tehnica: daca lista de asteptare este mai lunga decat numarul locurilor disponibile, se aplica regula primul venit primul servit si cele 24h se reporteaza pt episodul 2?
(a se citi printre randuri ca simt un mega succes in ceea ce urmeaza)
Miruna
Mulțumesc pentru ce simți, și eu simt la fel.
Da, exact. O să fie regula primul venit, primul servit. Problema e că platformele tip zoom nu pot oferi decât un număr limitat de breakout rooms, iar asta e parte importantă din ce am în cap. În breakout room o să fim grupate câte 3-4, nu putem mai multe de atât, fiindcă e plictisitor să asculți 10 oameni cum vorbesc. Oricâtă empatie, nu merge. Deci asta e felul în care tehnologia ne limitează.
Da, cine nu prinde loc se reportează pe episodul 2, faza e că tot locuri limitate vor fi și atunci. Dar să vedem, să ajungem acolo. Nu mă îngrijorez pentru lucruri care nu s-au întâmplat încă. Momentan pregătesc momentul de mâine și întâlnirea de marți seară, abia aștept is an understatement.
Soare
Buna, Miruna, cat este contribuția recurenta? Merci!
Miruna
Salut, și mulțumesc pentru întrebare. Voi anunța mâine seară, mulțumesc pentru înțelegere.
Sandra
Mai e o “greseala” si anume ca nu ai specificat si contributia, de aici deja se scurteaza lista de asteptare banuiesc.
Ideea e foarte faina, chiar daca sunt acum si aplicatii care fac cam tot asta, eu iti doresc succes (pt ca trebuie sa fie un castig si pt tine 😉 )
Miruna
Sandra, și noi vom folosi tot o aplicație din asta. De fapt, două 🙂 Tu ai dreptate și citesc printre rânduri la tine că ți-ai fi dorit să știi o sumă concretă mai devreme, lucru care mă onorează, să știi. Inclusiv că ți-ai făcut timp să îmi scrii acest comentariu.
Nu am anunțat încă valoarea contribuției pentru că nici nu am știut-o exact până nu am găsit soluția pe parte de tehnologie, dar știam sigur pragul superior, peste care nu aș trece de principiu. Ca să îți faci o idee, cea mai cea ofertă primită pentru ce vreau eu a fost de 48mii de dolari pe an. Asta, ca să râdem.
Nu mă angajez la Airmeet, să fim serioși.
Între timp știu valoarea, o voi anunța duminică seara. O mai țin ”secretă” tocmai pentru a face o extra selecție. Nu mă așteptam să fie atâtea persoane interesate, sincer. Sunt onorată și asta mă responsabilizează în plus, e datoria mea să mă asigur că cine este acolo primește fix ce am promis că ofer și încă ceva în plus.
Dar și că cine este acolo își dorește cu adevărat să fie acolo.
Mâine seară anunț.
Sandra
Ma bucur ca nu m-ai inteles gresit, stiu ca orice serviciu are un cost si sunt convinsa ca merita, mamele, femeile, noi meritam ceva doar pt sufletul nostru, si sunt convinsa ca nu ai cum sa oferi calitate, gratuit.
Am spus ca se scurteaza lista deoarece, nu toate care ar vrea si ar avea nevoie, isi permit, din pacate, atat.
Inca o data, felicitari si mult succes!
Miruna
Sandra, apreciez mult că te-ai întors să citești răspunsul meu. Mult, pentru că știu că nu te notifică nimic în afară de capul tău. 🙂
Hai mâine seară pe aici, s-ar putea să ai o surpriză frumoasă.
Dana Elena
Buna Miruna, faina initiativa, sper sa fie o experienta utila! Stii deja la ce ora vor fi intalnirile seara? Pentru mine conteaza, sa pot avea timp sa il pun la somn pe cel mic. Daca nu e ora ok pt mine, incerc sa gasesc o solutie. O zi buna!
Miruna
Salut, mulțumesc pentru întrebare
Avem așa: webinarul o să fie în fiecare marți de la 20.00 și va dura 2 ore.
(va fi înregistrat, aici poți intra și mai târziu sau ține bebe la piept în timp ce participi, dacă ai niște căști în urechi)
întâlnirile de ascultare vor fi în prima marți din lună, cu 3 variante la alegere: ora 9.00/13.00/20.00
Vor dura 1-1.5h. Acestea nu vor fi înregistrate, ca să ne simțim în largul nostru. Și, pentru a beneficia de ele, sfatul meu e să fii fără bebe.
Loredana
Si eu sunt interesata de ora si de durata intalnirii,tocmai pt a putea vedea daca ma incadrez,(fiind vb tot de somnul copiilor),sa nu ocup un loc care ar fi de folos altcuiva de pe lista de asteptare.
Dar probabil aflam maine acest aspect!
Esti minunata,om bun!
Succes!:-)
Miruna
Loredana, simt entuziasmul tău 🙂
mâine pun un articol cu toate infos. Dar cum nu e vreun secret, poftim.
Avem așa: webinarul o să fie în fiecare marți de la 20.00 și va dura 2 ore.
(va fi înregistrat, aici poți intra și mai târziu sau ține bebe la piept în timp ce participi, dacă ai niște căști în urechi)
întâlnirile de ascultare vor fi în prima marți din lună, cu 3 variante la alegere: ora 9.00/13.00/20.00
Vor dura 1-1.5h. Acestea nu vor fi înregistrate, ca să ne simțim în largul nostru. Și, pentru a beneficia de ele, sfatul meu e să fii fără bebe.
Loredana
Bebe 2 luni+flacau de 9 ani.
De abia astept!
Multumesc pt raspuns!;-)
Te asteptam la Cluj!
Miruna
Ohooo, ești în toiul petrecerii, ce fain e la voi.
p.s. Vin, un ceas jumătate de la SIbiu. Sunt ca și acolo, cum ar veni 🙂
Andra
Buna Miruna,
Am primit un mesaj de eroare atunci cand am incercat sa fac plata. Sistemul merge ok si doar eu m-am poticnit?
Miruna
Salutare,
bine că mi-ai scris, rezolvăm imediat. Îți zic ce poți face ca să meargă.
Sistemul funcționează, deja sunt multe doamne înscrise. Dar au mai apărut erori.
Trimite un mail în lb engleză la support@launchpass.com și zi-le de pe ce mail ai încercat să te înscrii și ultimele 4 cifre de la card. Sistemul merge, usually e o eroare gen o virgulă sau ceva.
Poți scrie ceva de genul:
Hi, I tried to subscribe to The Sisterhood Society and the payment does not go through. Please, help.
This is my email: …..
and the last 4 digits of my card: ….
Thanks for your help
Sunt foarte prompți, rezolvă imediat.
M