Ultimul cărucior din Carrefour

În Carrefour. Eu m-am jurat că nu mai calc în magazinul ăsta, dar se pare că mă încăpăţânez să mă conving că nu e rost de a 2,3,4a şansă…

O scurtă trecere în revistă a cretinităţilor care mi s-au întâmplat în acest magazin de doi lei cu angajaţi unul mai cretin decât altul, de-a lungul vremii:

  • L-am întrebat pe un din ăla cu tricou “Suntem la dispoziţia dumneavoastră”, care-şi plimba inutil gelul în freză, unde se află un anumit fel de cablu. Dar înainte să-mi pun punct la propoziţie, el ştia deja răspunsul: “Nu ţinem.” Nu ţineţi neuroni în cutia craniană sau bunăvoinţă în mădulare sau ambele, concomitent. Evident că aveau cablul respectiv, doar că a trebuit să îl identific singurică după ce am făcut inventarul tuturor firelor trase în plastic. Şi o grămadă de spume.
  • Altădată, m-am dus la ei să-mi iau chestii din alea de lipit de picioarele scaunelor, ca să nu frece gresia sau parchetul. Sau de lipit pe tocul uşilor sau la sertare, să nu se trântească.. Cu o zi înainte le văzusem cu mama, în acelaşi Carrefour idiot în care mă aflam, dar plecaserăm fără ele. Aşa că, a doua zi, am revenit eu. Şi fiindcă nu am mai ştiut unde să dau de ele, întreb o binevoitoare, bănuindu-i răspunsul standard cu nu ţinem. După ce i-am explicat că eu cu ochişorii mei văzusem la ei în Carrefour respectivul produs cu mai puţin de 24 h înainte, am constatat că individa habar nu are despre ce vorbesc. Buun, respir adânc, abordez un alt tânăr, care se conversa la un telefon. Telefon mare, probabil ceva din echipament. Aştept să termine. Aştept, aştept, nu mai aştept. Îl rog să mă ajute cu ceva când termină. La care cretinul îmi întoarce spatele şi-şi înfige figura într-un raft. A zis cineva ceva…undeee…pam-pam… Am plecat fără cumpărătură, doar cu nervi şi jurăminte nerespectate.
  • Când am luat bohrmaşina. Coadă pentru garanţie. Un băiat amabil, o desciocolează, o conectează la curent, doar că nu ştie mai departe, că nu el se pricepe. Da’ cine se pricepe? Păi, un alt băiat. Să vină băiatul. Păi, nu se poate, băiatul e în pauză. Nu-i bai, să vină alt băiat, nu facem discriminări. Păăăi… care alt băiat, doar unul există. Adică, să vă explic. Dacă ăla era persoană-cheie, unic angajat pe o anumită treabă şi se nimerea taman în pauza în care îmi cumpăram eu bohrmaşina să-l apuce şi pe om burta şi să ia buda în braţe forever, what next.. Cei de la ghişeu, foarte amabili, cică, vă semnăm noi garanţia şi puteţi pleca, doar că nu e valabilă în felul ăsta. Între timp i s-au dat tipului din pauză enşpe mii de telefoane, dar la capătul celălalt al firului răspundea un sictir: pauză. Până am început scandalul. Cu chemat după şefi şi feţe palide. Că doar am şi alte idei de conversaţii decât circ ieftin într-un căcat de Carrefour.
  • Şi ieri, ultima mea vizită în Carrefour. Ce credeţi că păţesc?! Îmi este furat coşul din magazin, cu produsele din el, cu tot. Adică, văzut produs pe raft, adăugat în cărucior (e foarte simplu, aproape seamănă cu felul în care se cumpără pe net :p), văzut alt produs, lăsat cărucior, deplasat om. Întors, cărucior -ciuciu, cumpărături intenţionate – rămase aşa. Intenţionate…

Adică, eu pricep: criză în economie, criză în portofele şi monezi de 5mii, criză de cărucioare, criză de civilizaţie, DAR CĂRUCIORUL CU LUCRURILE MELE NEACHITATE SĂ SE FURE nu mai înţeleg. Când am întrebat la informaţii de unde luăm alt cărucior, pe aia a umflat-o râsul. Apoi, am hotărât. Căruciorul acela, tocmai fusese ultimul meu cărucior de Carrefour.

Pentru asta au fost inventate Real, Mega Image şi chioşcul de vizavi.

p.s. ăştia îşi merită salariile mizere. Dacă nici la nivel de îndeplinire a sarcinilor de 7 milioane nu sunt capabili să se ridice, măcar să tacă din gură, să nu se mai plângă atâta şi să râncezească pe mut. Că mai rău încurcă.

Articolul anterior

Creierul meu obosit

Articolul următor

De la o extremă la alta

48 Comentarii

  1. cred ca pentru dorintele tale se potriveste un singur magazin. ikea. am impresia ca aia sunt in stare sa te pupe si in fund pentru a parea mai amabili decat sunt deja.

  2. Nici in Real nu e mai bine, crede-ma. Dar Carrefour e intr-adevar sub orice critica. Iar la Metro, in urma cu cateva seri, functionau doar 3 caserii pe la orele 20.30-21.00.

    Am si eu doua sesizari facute la Real, am fost sunat, am fost asigurat ca se vor lua masuri, dar tare ma tem ca nu a mai facut nimeni nimic, pentru ca oricum de-abia gasesc angajati pentru salariile mizere pe care le ofera. Iar angajatii se comporta probabil cum considera ca ar trebui sa o faca pe 700 ron.

  3. Geo

    Ultima intamplare este monumentala. De pus in film.

    ps nu-mi vine sa cred ca ai spus “madular” :O

  4. de acord… ultima e criminala 😀 probabil ti-a furat caruciorul cu tot cu cumparaturi pentru moneda aia de 50 bani… ca i s-o fi parut cel mai gol carucior nesupravegheat din zona 🙂

    insa nu cred ca se poate generaliza. eu am avut parte atat de intamplari neplacute cat si de intamplari placute in mai toate magazinele de genul asta din Bucuresti prin care am fost (Carrefour, cora, Mega Image, Auchan). s-a intamplat sa se poarte scarbos cu mine, s-a intamplat sa dau si peste oameni care sa se dea peste cap sa ma ajute 🙂 in real n-am avut parte vreodata de vreo astfel de surpriza placuta… am doar impresii neutre si negative de acolo. iar prin alte parti n-am calcat de mai mult de 2 ori ca sa-mi formez o parere.

  5. Adi

    Foarte bine ai pus problema!

    Data viitoare, pentru că ești conștientă că va exista ”o data viitoare”, nu mai accepta acest gen de atitudine. Ia-i la bani marunți.
    Nu are sens să faci degeaba efortul de a te deplasa până la un magazin, iar de acolo să pleci decât cu un car de nervi.

  6. Anca C

    he he mi s-a intamplat si mie si mi se ia caruciorul de sub nas. insa din pacate pt ei l-am vazut pe angajatul amabil “la dispozitia dvs” care indeplinea aceasta sarcina. si l-am intrebat ce face. el mi-a spus foarte acru, ca trebuie sa ma misc mai repede cu caruciorul, ca i s-a parut ca e abandonat si el nu-si facea decat datoria de a repune produsele pe raft. i-am zambit…si atat

  7. asta imi aduce aminte o faza similara in care am vrut sa cumparam niste crenvursti din aia varsati, unde trebuie sa ti-i dea vanzatoarea si sa ii cantareasca.
    la tejghea era de o parte vanzatoarea, de cealalta parte nici un client in afara de mine cu sotia.
    ii spun vanzatoarei:
    – as dori un kg de crenvursti
    raspuns:
    – luati bon de ordine!

    say what!?!

    i-am zis ca-i proasta si am lasat-o in prostia ei sa se piarda printre crenvurstii pe care nu i-am mai cumparat varsat ci am luat din aia gata ambalati.

  8. Eu votez pentru Mega Image. E destul de mare, dar mai intim decat Carrefour, produse slava domnului sunt (mai ales alunele in coaja de paprikA), mai greu cu matematica domnisoarelor de la casa!…

  9. Se pare ca aveai printre cititori multi angajati Carrefour, ca ti-a scazut numarul de abonati la Feedburner. 🙂

    N-o lua in serios, stiu ca are probleme feedburnerul.

  10. Stai să mă gîndesc puţin…
    “Bine aţi venit la Carrefour!” spus cu forţa, la casă, cînd tocmai plecam? Şobolanii ăia cenuşii pe post de paznici vigilenţi care mai degrabă ţi se uită în sacoşă decît să fie atenţi la furturi? Obligaţia de a sigila în plastic geanta sau rucsacul de pe umăr dacă nu arată a poşetuţă? Tendoanele ahiliene făcute praf de toţi vizitatorii de muzeu care au greşit destinaţia? Toţi manipulanţii de marfă care trebuie să treacă primii chiar dacă o fac peste bombeurile tale? Mujicii care îşi bagă labele în display-urile cu peşte “fi’n’că le ating doar pe alea pe care le iau”? Algoritmul secret după care funcţionează cozile enorme de la cîntarul pentru legume şi fructe? Ritmul de melc imperturbabil al tuturor casierelor?
    Şi toate astea “pentru o viaţă mai bună!” 🙂

    @Eduard: cînd drăgălaşii de la IKEA transformă în automatism replica “nu mai avem decît articolul expus” şi mai şi put a transpiraţie, situaţiile sînt comparabile.

  11. Nu tre sa te intristezi.. Daca iti pui mintea cu toti fraierii…

    Nu stiu in care Carrefour te duci tu, dar pare cam ciudatel..

  12. Ohhh ma simt usurata cand aud ca se mai intampla si altora. Am povestit si eu acum vreo luna cum mi s-a furat cosul, tot cu produsele neachitate , in timp ce eu ma holbam dupa nu mai stiu ce crema. Partea frumoasa este ca eu l-am si ochit dupa vreo 10 minute de cautari la o domnisoara, i-am multumit frumos ca s-a gandit sa-l plimbe putin in timp ce eu aveam treaba si l-am luat inapoi. Ahhh da, tot in Carrefour eram. Carrefour Vitantis.

  13. ha ha, chiar scriam zilele trecute despre farsele care se pot face la supermarket si asta cu disparutul caruciorului era una dintre ele

  14. Si mie mi-a disparut caruciorul, tot asa luat la plimbare de o familie de cascati, care l-au confundat cu al lor. Dar l-am identificat repede si l-am recuperat.

    Baietii de la rafturi cu “How may I help?” pe spate sunt exact antonimul a ceea ce le scrie pe tricou: indiferenti e cel mai putin lucru care s-ar putea spune despre ei. Eu am descoperit ca daca le vorbesti frumos si te prefaci ca-i tratezi ca pe oameni, nu ca pe slugi, raspund frumos si uneori chiar te ajuta. Macar cu un zambet alaturi de acel odios “Nu tinem”. 🙂

    Eu nu fac o diferenta asa de mare intre Carfur si alte hypermarketuri. Am fost tratata la fel de bine/prost/indiferent in toate. Singurul care nu-mi place e Mega Image, unde de nenumarate ori mi-au aparut preturi umflate pe bon fata de raft si unde e mereu curent, coada si galagie/nervi.

  15. PS. Cand am vazut titlul m-am gandit la altceva: intr-o zi am vazut intr-o curte de casa veche vreo 4-5 puradei tragandu-se cu un carut de Carfur si chiuind de fericire. Cand am vazut titlul tau m-am gandit la carutul ala 🙂

  16. si la ce dreq e nevoie de hypermarket? ridica preturile in mod artificial, iar chioscul de la coltul blocului are sanse tot mai mici sa supravietuiasca. in plus, chiar daca trebuia sa umblu mai mult dupa doua sacose de cumparaturi, avea un fel de farmec, nu ma simteam ca o oaie care asteapta numar de ordine.
    cesky sen, everyone!

    p.s. extrapoland, s-ar putea trai foarte bine fara sistem bancar si, de ce nu, monetar

  17. Ei, la modul acesta ajungem să ne facem cumpărăturile exclusiv on-line…Am păţit “chestii” asemănătoare la MediaGalaxi întrebând de anumite cărţi sau anumiţi autori… şi o putem păţii în orice magazin… Angajaţii au atitudinea standard peste tot: “ce? e afacerea lu’ tata?”…

  18. Am avut si eu nesimtirea sa intreb angajatii aia unde gasesc un anumit produs si raspunsurile au fost ca ale tale: “nu avem”, “nu stiu eu, intrebati pe altcineva”.

    In schimb, la Auchan, a cautat ala 15 minute ce i-am cerut, dar habar nu avea unde trebuie sa fie.

  19. Carrefour = O intersecție a prostiei

  20. Eduard, Ikea, mi lăv. Hm, parţial. M-am lovit şi acolo de nişte imbecili. Însă, e caz izolat.
    Sau or fi pretenţiile mele ieşite din comun. Tocmai am vorbit cu bunica la telefon şi mi-a zis (DIN NOU) că sunt mult prea pretenţioasă 🙂

    CSM, păi atunci nici să nu se plângă, da’ nici la măriri de salariu să nu viseze. Să fi fost eu, păi aş fi ştiut pe de rost tot raionul de care răspundeam! De asta unii vor rămâne veşnic vânzători în supermarket.

    Geo, Monumentală nu prea, ajung să constat după ce am aflat că nu sunt singura păţită.
    What’s wrong with “mădular”?

    brontozaurel, am nimerit şi eu o dată în Carrefour, când mi-am luat bohrmaşina, un tip multifuncţional, mega-amabil. Adică, am întrebat diverse chestii, personalul era evident la faza standard de “nu ţinem”, cred că aşa îi antrenează să enerveze clientu’, şi a fost trimis mereu acelaşi băiat care, de fiecare dată, a descebăluit situaţia. Bravo lui. era multifuncţional. Păcat că la fel de prost plătit ca toţi ceilalţi imbecili.

    Adi, şi ce era să fac?! Imaginează-ţi tu ceva mic şi blond, care se revoltă civilizat. Că nu-mi permit mai gălăgios, din motive obiective :p

    Anca C, din astea am făcut şi eu, să confund căruciorul cu al altcuiva. Dar 2 secunde mai târziu, am făcut schimbul la loc, cu scuzele de rigoare.

    Andy Mihail, ştiu exact ce zici. Am păţit
    şi eu.

  21. blondo… dupa ce am ras una buna de tot (sorry, dar chestia mi se pare de rasu matzei) mi-am adus aminte ca e bun si Carrefour-ul de ceva (sau Care4 cum am mai auzit prin Bucuresti – nu cha Ocean adica nu Auchan nu ar fi la fel de frecvent)…
    Am fost si eu de cateva ori la vestitul PolusCenter in Cluj (cica cea mai intinsa suprafata comerciala pe un nivel – de notat pe un nivel – din Romania care numa’ loc de magazine e ca magazine ciuciu sa caut un mouse pad ca m-a apucat treaba asta taman duminica… si asa ca am ublat pe la cele 4-5 magazine de calculatoare din PolusCenter si raspunsul a fost standard “NU tinem” (atunci ce tineti daca chestii de calculatoare nu…?!) ma rog… ma duc la aprozar, pardon, Care4 sa caut mouse pad si tatatataaaaaaammm 3 modele !!! 🙂 – da mi-a luat ceva sa le gasesc

  22. Andreea, treaba cu matematica am crezut că e din cauza ghinionului meu personal de a nimeri cele mai lungi cozi şi cele mai împiedicate vânzătoare. Concluzionez că nu.

    Cătălin, te rog nu mă insulta acuma :p
    feedburnerul e pe stop. Aştept vremuri mai bune.

    copolovici, mă bucur că mă înţelege şi pe mine cineva :p păcat că atât de multă lume!!! :p
    şi apropo de ritmul caprelor de la casă, mai nou am schimbat algoritmul de selecţie al casei la care mă stabilesc, e vorba de câte mâini stângi prezintă domnişoara. Că degeaba e un singur om în faţă, dacă ea funcţionează în reluare.
    (haha, vorbeşte ardeleanul de viteza de acţiune şi reacţiune :P)

    adelina, Carrefour Vitantis m-a enervat că nu aveau decât apă plată Carpatina!!! Bleaaaacs. Incredibil. Nu mă mai duc niciodată.

    Cineva, deci tu erai ăla care a cobit!!! bineeee…

    Smilla, asta cu vorbitul frumos, zâmbitul şi uneori şi glumele merge întotdeauna. Şi crede-mă, sunt amabilă în general. Dar când eşti idiot şi nu pricepi a cinşpea oară când îţi spun că produsul există, doar că nu ştiu UNDE, orice efort devine zadarnic…
    p.s. oficial, eşti al 4-lea om care îmi zice că a păţit figura cu căruţul. Al cincilea sunt eu. Da’ eu nici nu am mai recuperat ceva..

    gheghe, intuiesc o influenţă de Zeitgeist – Adendum în glasul tău :p
    şi nu, nu cred că viaţa chioşcului de cartier e periclitată. Mereu mă voi trezi la 10 sara că mi-e poftă de ciocolată. Exclus să deţin deja aşa ceva, poftele întotdeauna te iau pe nepregătite 😉 Iar ciocolata la mine în casă nu are un mediu propice. De asta, prefer să o stochez în stomac. :p

    Attila Brushvox, exact, nu se gândesc decât la faptul că banii oricum vin, la ce să şi exceleze în ceea ce ar trebui să facă.. Dar nu cere nimeni să ne împrietenim, doar să ne răspundă la o întrebare.

    Sandossu, dar măcar ai văzut că şi-a dat omul silinţa. Uneori, atâta amabilitate din partea omului poate deveni chiar stânjenitoare. Chiar dacă el pentru asta e pus acolo. Şi plătit.

    Adi Popescu, eu nu mă mai pot mira. Deci, evitaţi intersecţiile periculoase!

    cetăţene, cu regretele de rigoare faţă de capitala mândrei ţări, în care mă simt excelent -simţeam nevoia să precizez, că urmează ceva najpa- dar personalul din magazinele din Cluj e incomparabil cu cel din Bucureşti. În mallurile de aici, au vânzătorii nişte impresii de lux, că parcă ar deţine măcar jumătate din brand. În schimb, la Cluj chiar ai impresia că vânzătoarele sunt acolo ca să te ajute. Eu am observat diferenţa asta enormă de la primele ore de malluri clujene.
    Iar în Cj eram fan Carrefour. Declarat. Băteam atâta drum până acolo, că mereu găseam tot ce voiam. Fără complexe sociale sau devieri de comportament al angajaţilor.

  23. pey, nah, cineva tre s-o faca si pe asta, te bagi?

  24. am ramas uimit de ce produse isi cumpara blondele din supermarket 😀

    ai cumva vreun atelier de tamplarie sau ceva? 😀

  25. ce-o fi facut aia cu caruciorul? s-a nimerit sa le trebuiasca si lor aceleasi produse sau le-au aruncat dupa colt?

  26. eu am zis ca nu mai calc in selgros…deci a fost 😐 pf…prefer sa merg la abc-ul din colt, decat in hypermarket :)). si am mai patit o faza nasoala in mall vitan in illoto cand s-a uitat una la noi ca la felu 25 si facea, nu atingeti hainele (erau puse niste haine cu marimi) uitati-va la cele de pe umerase :-j.

  27. Daca astia care conduc hypermarketurile n-ar mai fi asa avari si ar da salarii ok s-ar gasi angajati draguti care sa tina de job. Daca primesti 7 mil pe luna iti bagi piciorul, te da afara asta e (nu stiu daca se inghesuie lumea sa lucreze acolo). Dar astia vin in Romania cu pretentia sa dea salarii de mizerie si sa scoata profit maxim.

  28. Adi

    Vecino, fix genul tău de atitudine dăunează unei comunități care se dorește a fi civilizată.
    Omuleții ăia când se angajează acceptă acea remunerație, da? Da… Păi și atunci de ce să nu facă ceea ce le cere fișa postului?
    Hai să punem problema altfel, ce vină am eu că angajatul respectiv e plătit necorespunzator? E normal ca el să mă facă să mă simt prost (neîndreptățit)?
    Sunt mai multe de spus pe marginea subiectului, și ca sa n-o mai lungesc atât îți pun o ultimă întrebare de baraj: Crezi că dacă oamenii ar refuza, încontinuu, aceste salariile mizere, oferite de marile multi-naționale, acestea nu ar oferi mai mulți bani pe acest gen de muncă?

  29. toate ti se intimpla tie…:)

  30. maniak

    Hehe…
    Eu patesc d-astea la Carrefour mereu..
    Vroiam sa ridic niste poze de la casa foto si nu era nimeni acolo, ma duc la relatii clienti si intreb:
    “La casa foto aveti program?
    – aaaa….nu…
    -atunci cum se face ca de fiecare data e inchisa?
    -pai e in pauza fata…
    Incep alea sa sune, sa intrebe colegi,pana la urma trimite pe cineva de la telefoane sa ma ajute cu pozele deoarece fata de la casa foto era la vrajeala cu baiatu de la birou de credite de langa .
    La fel si la garantie, stateam la coada si cand ajung in fata ala vroia sa plece ca el are pauza..
    Bineinteles ca am inceput scandal ca nu anunta, ca sa cheme pe altcineva ca vorbim cu sefu si a ramas sa ne faca garantia dupa ce statusem o ora la coada.
    Nu inteleg totusi de ce cred ei ca sunt pusi acolo sa gandesca sau sa stea in loc sa execute.
    Oricum merg si la Real ( mi-am luat pepene f bun la 12 noaptea sapt. trecuta ) si la Cora .

  31. Ina

    priveste partea buna a lucrurilor: in carucior nu aveai decat produsele lor pentru care inca nu platisesi, nu?..ca o completare: mai sunt acele fete “dragute” de la casierie care pun acelasi produs de mai multe ori (cand nu e cazul) si apoi iti ureaza o zi placuta…

  32. Serviciile minunate din rromania

    Eu nu calc in supermarketuri decat 1-2 ori / an nu vad rostu …

  33. Faza cu “lăsat cărucior, deplasat om. Întors, cărucior -ciuciu” se intampla la toata lumea care il lasa nesupravegheat. Pentru ca sunt unii angajati special pentru asta, sa adune carucioarele “fara stapan”.Ai avut ghinionul sa treaca unul din angajati pe acolo chiar cand l-ai lasat.

  34. Vad ca lumea se incapataneaza sa se semneze la fel ca mine. In fine.
    Legat de articolul tau Miruna, ai nota 20. Eu in acest rahat de hipermarket nu mai calc de vreo 2 ani ca sa-mi fac cumparaturile. Insa am mai fost sa insotesc anumite persoane. A devenit cel mai naspa hypermarket din Romania. Apropo, la Buzau se plateste parcarea.

  35. am patit si eu la Cora, vorbea o prianduta la telefon si mi-a zis “nu avem” in timp ce mesteca frumos o ciunga [ a se intelege ciofaia]

  36. elena

    Cred ca daca as sta sa fac un clasament al chestiilor naspa care mi s-au intamplat in magazine (inclusiv Carrefour, bien sur), nu cred ca as reusi. Au fost prea multe si le-am sters din memorie.
    Am insa si o perspectiva din interiorul sistemului – a sistemelor, de fapt. Am fost agent de vanzari si am avut “in grija” si Carrefourul, printre altele. Ideea e ca peste tot era cam la fel, aceeasi politica de HR. La angajare, pretentiile angajatorului sunt minime, adica pur si simplu selectia consta in gradul de acceptare al salariului extrem de mic (in Carrefour era cel minim pe economie) combinat cu munca foarte grea. Spun munca foarte grea pentru ca asa este. Marfa trebuie receptionata, aranjata la raft, mutata, etc. Asta implica mult efort fizic si mult sters pt ca totul trebuie facut foarte repede. Superiorii lucratorilor comerciali nu sunt neaparat si buni manageri – majoritatea chiar au probleme de comportament grave (ce am observat eu in magazinele “mele”). Asa ca degeaba clientii reclama “sefului” comportamentul lucratorilor comerciali…De cele mai multe ori – excluzand aici comportamentul agresiv, dispretuitor fata de client – problemele vin de sus. Chiar si problemele de comportament sunt tot din vina politicii de HR, in lipsa unei baza mai elevate si mai mari de selectie. De ce credeti ca pe raioane nu sunt suficienti oameni care sa va serveasca? De ce credeti ca primiti raspunsurile “nu stiu”, “nu va putem ajuta pt ca baiatu’ e in pauza si e singurul care va poate ajuta”? Exista un deficit de personal major. Un om face treaba a cel putin doi oameni – vorbesc de raioanele food. Cand mai pleaca si din angajati…D-zeu cu mila. Pana angajeaza si “scolarizeaza” altii, trece cel putin o luna. Scolarizarea se face “pe teren”, nici vb de training.

  37. elena

    Referitor la cosurile “furate”. Este ordin de sus sa se adune carucioarele si cosurile de pe raioane. Asa ca “cei mici” doar executa. Asta e valabil in toate lanturile de magazine. Daca lucratorul se impiedica de un cos care pare abandonat, este obligat sa-l ridice. Iar faptul ca mai mereu clientii fac scandal pe chestia asta este old news pt sefii de sus. Doar ca-i doare undeva.
    Cat despre faptul ca angajatul il ia pe “nu stiu” in brate si dispare, am o completare de facut. Daca cumva ii intrebati pe cei imbracati in rosu, pe merchandiseri, ei nu sunt angajatii Carrefour, ci ai firmelor furnizoare. Ei trebuie sa se ocupe strict de marfa lor. Pot fi dati afara daca le vine supervizerul sau agentul de vanzari si-i prinde consiliind cilentii cu privire la alte produse. E adevarat ca magazinele – nu numai Carrefourul, ci si Metro, etc. – incearca sa-i oblige pe acestia sa le faca si treaba altora, ca sa suplineasca lipsurile lor.
    Inca ceva: de multe ori, clientii apeleaza la angajatii de pe alt raion decat cel unde se afla produsul dorit. La fel, acestia nu au voie sa umble prin magazin sa consilieze clientii altui raion. Sigur, ei mai ajuta clientii in masura timpului liber. Daca nu au nimic de facut ( nu au primit marfa, produsele sunt aranjate frumos la raft si nu au clienti pe raion), este ok sa plece de pe raionul lor si sa serveasca alti clienti. Insa, daca iese scandal ca tocmai atunci apare cineva si reclama ca nu-i nimeni pe raion, el pica de prost. Poate fi dat afara.

  38. Clientii sunt aroganti. Tratamentul angajatilor de baza(cei care alimenteaza rafturile) este mizerabil . Clientii au devenit atat de sofisticati incat nu au rabdare sa foloseasca uneori formule de politete. de aici tot lantul domino sa darama. Frustrari. scarba. mai putina generozitate. Aceste nefericite indolente si nepasari v-a-v de stapanul nostru client sunt generate si de calitatea indoielnica si mai putin profesionala a oamenilor de care dispunem sau pe care-i putem recruta. Toate aceste sisteme care sunt aplicate in Romania au intrat in colaps pt simplu fapt ca romanul este comod si vrea prosperitate cu cat mai putina munca. pentru voi este deranjant de usor sa etichetati si sa generalizati cu prea muklt TVA aceste intamplari. Va rog nu mai faceti analiza pe text. Straduiti-va sa nu va mai plangeti. Nu vom ajunge nicaieri cu asemenea atitudini din ambele sensuri : clienti pretentiosi si mereu in criza de timp (am folosit criza pt ca este la moda) si angajati irascibili , comozi si iresponabili. Din cauza acestora o sa intram in colaps.

    Ne cerem scuze.

    Cordial ,

    Decebal

  39. Elena, nu am intrebat decat pe cei cu “suntem la dispoziţia dv” npe tricou, că nu-s nici eu aşa idioată să-mi pierd vremea cu ăla care din start n-are nici o şansă să ştie. Că nici ăia care ar trebui să fie capabili să mă ajute nu-s în stare. Pricepi? E simplu.

    Decebal-apărătorul-neamului, să ştii că nu mă emoţionează fix deloc pledoaria ta. Şi nici nu cred că ar trebui să te mai oboseşti. Scuze ieftine pot şi eu să enumăr. Oamenii ăia sunt plătiţi pentru o treabă. Prost sau nu, din nou nu e treaba mea. Pentru că nici dacă vii la mine să-ţi scot măseaua greşită, nu mai ţine scuza că, vai, nu mă plăteşti destul. Pentru că oricât de mult m-ai plăti, tot nu va fi suficient. Că trec graniţa şi primesc de 3 ori mai mult.
    Dar, stai, fac o comparaţie tâmpită. Să frece menta printre rafturi poate orice incompetent. Să scoată dinţi, doar unii.
    I rest my case.

    Hai că m-ai chiar enervat.

  40. Strengarito , nu sunt aparator si nici fundas. (sunt hooligan din brigada Hunters , de speta dreapta , peluza Sud Steaua – dar sa nu mai spui la nimeni :D) Nu ma tangui desi mi-as dori sa gasesc alinarea printre cuvantarile tale…

    ! Ai inteles distorsionat postul meu. Mea culpa. Stii ce se spune despre oamenii care sunt agresivi verbal fara sa-si cunosca interlocutorul ?!…ma rog , nu fac eu corijari , vroiam sa afirm cu destule raguseala ca respectivul sistem(retail-hyper) care-i serveste ca sistem Carrefour-ului este bolnav si nu da semne sa se resusciteze pt ca nu exista “oameni”.

    Scuza-mi indrazneala de a te leza cu parerea mea. N-am s-o mai fac. Ai suficienti cititori , N minus unu’ este doar un etalon trecator. Exemplul cu dentistul este caraghios.

    Mentionez ca totul este o pozna si ca eu te cunosc , iti testam doar abilitatea incrancenata cu care raspunzi acid atunci cand te focusezi asupra dreptatii pe care o ai doar tu .

    hai , zambeste dragalaso , era doar in spiritul ghidus al unei pareri umile(ma refer la strict parerea mea). Oricum , apreciez raspunsul promp. Te-am salutat .

    PS hai ca m-ai facut sa ciugulesc o noua cafea , de nervi :P..si sa-ti mai rasfoiesc blog-ul !

  41. elena

    Credeam ca vorbesc cu un om mai de soi.
    Eu nu te-am “acuzat” ca ai intrebat taman pe un merchandiser, am dat o explicatie generala pentru situatiile descrise de tine si de cititorii tai. Vroiam sa iti arat ca angajatorul este de vina pentru aproape toate disfunctionalitatile reclamate. Lipsa lui de respect pentru angajati si, indirect, pentru clienti, determina astfel de incidente neplacute. Si nu ti s-a intamplat numai tie, dupa cum vezi. Este ceva generalizat in tot sistemul Carrefour. Si in Metro, Selgros, Cora, etc.
    Din atitudina ta super aroganta (“Pricepi? E simplu.”, “Să frece menta printre rafturi poate orice incompetent. Să scoată dinţi, doar unii.”, “p.s. ăştia îşi merită salariile mizere. Dacă nici la nivel de îndeplinire a sarcinilor de 7 milioane nu sunt capabili să se ridice, măcar să tacă din gură, să nu se mai plângă atâta şi să râncezească pe mut. Că mai rău încurcă.”) trag concluzia trista ca unii clienti chiar isi merita tratamentul oribil servit de angajati.
    Si inca ceva (chiar ca esti…blonda). Peste 90% din angajatii Carrefour sunt fie absolventi de studii superioare, fie studenti. Cu studentii care se intretin singuri isi fac ei treaba. Cu cei care nu au sprijin din partea familiei, fiind…saraci, ca s-o zicem mai pe romaneste. In general este primul lor job si stau cat rezista pana reusesc sa-si termine studiile sau pana isi gasesc ceva mai bun. Exista si un avantaj aici, faptul ca lucreaza in tura, mai pot face schimb intre ei, sa se poata descurca cu facultatea. Se mai poate avansa si in interiorul Carrefourului. Toti managerii, sefii de departamente, directorii din magazine si Centrala sunt fosti lucratori comerciali. Si asta nu numai in Carrefour.
    O servire cat de cat ok a clientului nu se poate face cu personal neinstruit, subdimensionat si supraincarcat.

  42. cred ca esti fascinata de bagajul de neuroni pe care-i ai doar tu. toti sunt super-eroi si prea opaci ca sa inteleaga si parerile altora !

    esti o blonda exagerat de inteligenta , dar , te rog , nu te victimiza !!! noi toti , restul muritorilor , am patit aceleasi nelegiuiri pe care le-ai simtit tu in market-uri.

    of , sunt deznadajduit , am crezut cu staruinta ca printr-o fericita conjunctura , am dat peste un blog vesel de istet , dar m-ai inlaturat ca pe o masea stricata , ca deh , la dinti chiar ai acreditare sa o faci….Sper ca derapajul sa nu se ataseze PR-ului tau la care aplici .

    Viata lunga !

    Cordial.

  43. Elena, ai luat-o personal şi nu ştiu dacă era cazul. Cert e că nu aveam intenţia să te enervez şi pe tine, doar că toată experienţa asta a mea cu legătură la Carrefour este una mult încărcată negativ. Adică, ăia m-au scos din sărite în repetate rânduri, iar pe acest teren subiectiv orice tentativă de a le susţine cauza eşuează din start. Ştiu că ai şi tu dreptate, dar e greu să te detaşezi de propria experienţă… Acuma, pe de altă parte, într-unul din magazine, am dat peste un băiat multifuncţional, care ne-a rezolvat săracul toate problemele şi a răspuns tuturor întrebărilor. Din păcate înnsă, nu erau toate de responsabilitatea lui. Dar ştii unde era diferenţa? În faptul că el era foarte amabil. LA final, am căutat cu mama să scriem o notă din aia cu laude lui, dar necesita prea multe formalităţi şi ne-am lăsat păgubaşe.

    Decebal-atacator-de-blonde, acum ar trebui să fiu curioasă cine eşti, sau cum? nu, dragule, îmi pare rău. Dincolo de faptul că nu ai înţeles nimic din răspunsul meu, măcar o treabă ai priceput, aia cu neuronii mei. Or fi ei în ceaţă, dar măcar sunt mulţi… În ceea ce te priveşte, ce să zic, accesul pe blogul ăsta e condiţionat de ţinută, iar tu , se pare, nu prea ai pantaloni pe tine. Oricum, frumos oximoron între prea-măreţul nume şi pititul după el. Ce să zic, timiditatea de a-ţi dezvălui identitatea ::p şi lipsa pantalonilor le înţeleg (oarecum), însă nehotărârea ta…îmi scapă.
    Nu sunt nici chiar aşa de mulţi cititori la blogul ăsta, dar măcar sunt de vază. Ăia care sunt. Deci, unul în minus nu se simte 😉 Cu toate că îmi place luatul ăsta la rost. E o provocare risipitoare de ceaţă. Nu pentru mine, evident :p

    Numai bine,
    Miruna

  44. k

    Man, nu ca as trai ascetic sau ceva, dar angoasele astea urbane de secol doua ş’unu turnate negru pe alb in lumea virtuala my se par cam creepy asa…get outside, breed some air

  45. Ciudat, pentru că în Iași sau în Suceava la Carrefour erau omuleți foarte ok.

  46. he he

    voi ce ati face pt 700 ron?stiu…sa munciti in 3 schimburi,sa bagati marfa la raft(dar hai sa nu exageram,ca se pune singura),sa o aranjati in depozit dupa ce ati verificat-o la receptionare,sa pastrati curatenia(si cand spun asta ma refer la smotruit rafturile in fiecare dimineata ).si intradevar,dupa ce scapi duminica la 10p.m.si a doua zi la 6a.m.(eventual dupa 8 zile consecutive de munca) esti din nou
    pe raion tot ce ti-ai mai putea dori e sa zambesti.sau sa fii amabil cu toti prost crescutii.si nu ma refer la voi dar daca tot va credeti asa de puternici si credeti ca ati putea face mai mult pt 700lei puneti-va cateva clipe in locul lor.
    voi ati mai putea zambi dupa atata oboseala si eventual si vreo 2 prost crescuti? nu,va zic eu ca v-ati blaza..
    numai de bine!

  47. clovnu

    nu stiu de ce dar …in toata situatia asta,,,,tu est idioata :))))

  48. Paula

    An lucrat 2 zile ca merchandiser la Carrefour in Oradea, aveam tricou cu “Suntem la dispoziţia dumneavoastră”, in aceste 2 zile, am fost intrebata de diversi clienti unde se afla anumite produse si am i-am ajutat pe toti cu zambetul pe buze, chiar daca acesti oameni de care vorbiti sunt tratati ca niste scalvi, ca negrii de pe plantatie, nu au voie la baie sa bea apa doar daca le da voie seful de magazin, doar in pauza de masa, pe care ti-o da seful de magazin cand vrea el.
    Ai timp limitat de a pune pe raft (si de a verifica termenul de valabilitate a produselor) pentru un numar foarte mare de paleti, iar la sedinta zilnica, esti tratat cu dispret, esti injurat si bagat in toate cele si amenintat ca esti dat afara sau urmarit disciplinar…….
    Sincer si eu aveam aceeasi parere despre angajatii acestor magazine si am avut o gramada de probleme din cele spuse aici in Carrefour, Real……, doar ca acum ii privesc cu alti ochi pe acesti angajati, pentru ca nu fac din placere ce fac…..
    Eu dupa 2 zile lucrate pe un astfel de post m-am imbolnavit.
    Sunt de acord cu He He.

Leave a Reply

© 2007-2022 Și Blondele Gândesc | Powered by WordPress

Temă optimizată de Valeriu | 209 queries in 0.448 s