Ăsta da titlu pentru propria operă de artă. Că o fi de literatură ori de gastronomie ori de cum să devii gras în 10 paşi (cu toate că unii se confruntă cu astfel de probleme la modul cel mai serios), contează mai puţin. Cert e că artă în marketingul titlului de pus pe copertă există. Iar, că am ajuns să manageriem şi religia şi să condimentăm prânzul cu împrumuturi biblice, nu ar trebui să ne mire. Habar n-am ce sens face fraza de mai sus, că în afară de prânz şi condimente, celelalte noţiuni nu îmi sunt familiare. Le-am cules şi eu de prin blogosferă că am auzit că-s ca drojdia pentru trafic.
Ce va ieşi? Un ghiveci. Marca McDonalds’.
p.s. Acum, vorbind serios, cartea nu am citit-o (şi nici nu intenţionez), dar postul acesta al Carinei mi-a amintit de poza pe care am făcut-o acestei coperţi, mai demult, în Cluj.
Adeline
Am citit cartea si e o varza. Este un exemplu clar de spalare de creier tipic americana. Cartea are informatii ok dar sunt filtrate dupa interes si daca nu ai cunostinte in domeniu risti sa vezi distorsionat lucrurile dupa ce o citesti.
Carina
Am vazut si eu cartea in librarii (cred ca e una micuta) dar habar n-am de continut. Dar sa stii ca-s curioasa 🙂
Dan S.
Si totusi, despre ce e vorba in carte? M-ai facut curios 😛
OmarPlutoBlog
Citez: “Evanghelia dupa McDonald’s este un indemn la discernamantul de a privi cu o suspiciune sanatoasa catre valorile promovate de duhul veacului. Contra-cultura crestina presupune un efort de a inainta impotriva curentului, alaturi de o vocatie de a converti lumea si nu doar de a conversa cu ea.
Dimensiuni:110x170mm
Nr.pagini:162 ” pret: Pret: 9,50 RON
Cred ca am spus destule pentru toti curiosi AM ZIS!