GPeC Summit, evenimentul anului in e-commerce

Cei interesati de comertul electronic, ochii la mine!

S-a dat drumul inscrierilor pentru GPeC Summit din 27 noiembrie. Faceti rapid o socoteala si vedeti ca, pana in 7 noiembrie, biletul costa 39 EUR / persoana (TVA inclus). Din 8 noiembrie pana in 21, devine 59 EUR / persoana (TVA inclus). Verificati aici. Sau pe facebook.

Printre primele surprize pe care organizatorii le scot acum din palarie se numara Andre Morys (organizatorul Conversion Summit), John Ekman (Chief Conversionista!), Violeta Luca (VP eMAG) si Andy Szekely.

André Morys este autorul cartii bestseller germane “Conversion Optimierung”, Co-fondator si CEO Web Arts, precum si fondatorul unuia din cele mai importante evenimente internationale dedicate optimizarii conversiilor: European Conversion Summit – eveniment la care greii domeniului sunt speakeri: Guy Kawasaki, Bryan Eisenberg, Scott Brinker – sunt doar 3 din numele sonore care au tinut capul de afis al editiei de anul acesta.

John Ekman este fondatorul Conversionista!  – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor in Suedia. Conform lui John, un “Conversionista” este acel cineva pasionat profund si nebuneste de imbunatatirea conversiei – asa cum este si el. Pe langa consultanta avizata acordata marilor companii suedeze pentru cresterea ratei de converise, John este si organizatorul Conversion Jam, unul dintre cele mai apreciate evenimente de profil din Suedia.

La finalul evenimentul, va avea loc si Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC, un fel de Oscar al domeniului. Si e important sa fii acolo cand apartii unei industrii. De pe scena sau din public, o astfel de intalnire care aduna “crema” industriei se savureaza exact ca un cozonac de casa, facut de cea mai priceputa bunica. Te creste si te inspira.

Articolul anterior

România nu mai e ce-a fost

Articolul următor

Atenție, câine rău

Leave a Reply

© 2007-2016 Și Blondele Gândesc | Powered by WordPress

Temă optimizată de Valeriu | 64 queries in 0.143 s