Câte milioane de lire şi câte lacrimi a stors ACEASTĂ reclamă din unghiurile interne ale ochilor atâtor englezilor, naivilor, copiilor. Serios???
(John Lewis, un mare lanţ de magazine plăteşte o sumă aberantă pentru această reclamă, care cică celebrează zdroaba prin care treci când îţi spargi creierii că e Crăciunul pe tine, ea aşteaptă cadou şi tu iar i-ai uitat culoarea preferată! Totul e reprezentat prin eroul de zăpadă, care trece peste mări şi ţări în căutarea cadoului perfect. Uitaţi-vă şi dumneavoastră, că nu-i limba chineză:)
Reclama din spatele reclamei. Înţeleg ideea spotului şi mă înclin în faţa strofocării celei de toate Crăciunurile pentru găsirea Cadoului. Însă garantez că reclama a fost făcută de un bărbat, altă explicaţie nu găsesc. Fiindcă mă declar total dezamăgită de finalul poveştii, adică de alegerea cadoului perfect: căciulă, fular şi mânuşi. Care să ţină de cald…unui om de zăpadă? Pe care căldura-l omoară, întrebaţi orice prunc cu minim o iarnă experienţă. Când faci un om de zăpadă, îi doreşti frig, zăpadă, ger, bobotează. Niciodată căldură, dacă-i doreşti zile.
Îmi retrag însă cuvintele de critică, înţelegând totul, dacă producătorul este bărbat. Că doar specia lor a inventat vorba aia, “intenţia contează”. Iar când intenţia te duce să escaladezi munţi şi se traversezi oceane, ce dacă finalul e tricotat şi luat din raftul de reduceri, acuma, orice bărbat cedează la un moment dat. Să sperăm că pe-al dumneavoastră îl prinde cedarea la mall şi nu la Bucur Obor.
Ideea e că atunci când te strofoci după un cadou, să nu iei primul fular roşu cu căciulă la ofertă, doar fiindcă ţi-a ajuns cuţitul la os, îţi fierb creierii printre rafturi şi nici plasele nu te mai ţin. Ci să te gândeşti oare ce i-ar plăcea cu adevărat cadorisitei. Şi cu cât îi pune viaţa mai puţin în pericol, cu atât mai bine!
tudor CeMerita
Hmmm… adica barbatii n-au creier nici cat un copil cu minim o iarna experienta?
copila blondă
Prea multă asociativitate acolo la tine. Pruncii cu o iarnă experienţă ştiu că omului de zăpadă nu-i face bine căldura. Bărbaţii-s de vină pentru restu’ 😛
Tavi
Ohh, the drama!
Cata ‘nversunare!
copila blondă
Hai că tot e distractiv :))
sorana
de prost gust reclama intr-adevar
copila blondă
Nu ştiu dacă e de prost gust, dar nici pe departe atât de grozavă pe cât e de lăudată. Şi melodia aia rupe acum toate topurile la radio pe cia
sophy
din pacate nu pot sa fiu de acord cu ce spui. pana la urma e o metafora, pentru ca daca o luam asa si ne legam de manusi si fular trebuie sa ne luam si de un un om de zaapda care merge si cumpara cadouri? si nu cred ca are legatura doar cu sintagma “intentia conteaza”. mai ale ca “un cadou perfect” poate sa fie orice de la o masa calda, pana la o bijuterie de la Cartier.
cristi
Argumentul tău e, zic eu, greșit.
Expresia “ține de cald” merge la oameni (noi avem 37˚ și incercăm să conservăm căldura într-un mediu cu temperatură mai mică purtând haine).
Nu și la oameni de zăpadă – un om de zăpadă cu fular nu se topește mai repede decât unul fără.
Pentru că fularul e doar termoizolant, lâna nu generează căldură.
copila blondă
Daaaaaaa, ai dreptate[!!! Nu m-am gândit la asta! Micul cârcătaş a fost redus la ruşiniiiiică :)))
merci, Cristi. Un argument super valabil.
FLORIN GROZEA
Ha ha, ce tare ai fost! Cu siguranță un bărbat a făcut reclama pentru că… nu are sens! Aș fi zis că e fix invers, dar cine sunt eu să zic asta, sunt și eu doar un bărbat 🙂
copila blondă
Florine, e ca la filmele porno: atât de evident că sunt făcute de bărbaţi. :))) Şi nu fiindcă nu ar avea sens. Alea au chiar dublu sens. 😀
morbo
gabrielle aplin 🙂
nu ma innebunesc dupa varianta asta a the ”power of love”, da’ altele de-ale ei me gusta. si ea, normal.
Ana Q.
Eu cred ca scopul reclamei e doar sa sensibilizeze. Tinta atinsa, zic eu si statisticile.
PS: hai ca arata cute omuletul de zapada cu fularul si caciula, ei?
copila blondă
Hai că da, recunosc acuma… 😛
Sandra
și-am râs pe-nfundate, ascunzându-mă după monitorul mare, mai mult de cum ai perceput tu reclama decât de ceea ce se întâmplă. Ce-am remarcat eu e că nu-i foarte trucată reclama, că omul de zăpadă doar e “plasat” în anumite locuri, mări, escaladând munți și trecând printre turme de oi.
Asta așa, ca să ne dăm seama că unul din motivele pentru care e plătită bine bine de tot, e că e foarte realistă.Mi-am dorit să lucrez la o companie de publicitate. Poate, cândva, când îmi voi putea pune ideile briliante în practică…