Nu că m-aş pricepe, pe mine întrebaţi-mă dacă vi-s frumoşi dinţii din gură, dar nu mă impresionează nici ăsta. Adică, o să dorm la noapte fără coşmaruri şi nici când mă urc data viitoare la volanul celei mai frumoase maşini din lume (da, v-am înnebunit, ştiu!) nu o să mă gândesc tocmai la asta, cu siguranţă.
Imaginile sunt şocante? Sau cum le-aţi mai zice, agresive? De ce ar fi aşa, mă rog, din contrast, poate. Dar altfel… poate neplăcute, dar nu ştiu zău dacă altceva de atât. Bine, campania e semnată Leo Burnett în colaborare cu Petrom, deci cine sunt eu să-mi dau cu părerea? Şi, ţineţi minte că vorbeşte un om care a trecut pe la catedra de anatomie şi mai ales, pe la cea de morfopat, unde ăia îs morţii proaspeţi şi când îi taie feliuţe, se prelinge sângele pe medic, pe masă şi pe jos… Am văzut nou-născut autopsiat şi nu am picat de pe picioare, nici noaptea nu l-am visat.
Dar ţineţi minte că şi eu sunt în target, am carnet şi maşină şi forţă în talpa dreaptă. Cu care apăs acceleraţia.
Aici clipul.
Aici postul iniţial şi clipul.
Paula
Pai cu atatea cadavre vazute la activ poate ai devenit imuna. 😛
Oricum, buna miscarea Pentrom. Si foarte in linie cu ce comunica ei in ultimele luni.
copila blondă
Paula, tu eşti specialistul :=)