Miercuri plec la Dublin cu cea mai originală întrebare

La invitaţia Oriflame. Sper să fie soare, să fie parfumat şi să vin cu veşti bune. Deşi suntem realişti cu toţii şi mă gândesc că n-o să-mi promită nimeni secretul tinereţii fără bătrâneţe, măcar sper să-mi arate cineva cum viitorul poate fi şi frumos, elegant şi cochet, nu numai zbârcit şi îndoit de spate cum vor unii să mă sperie.

La  Centrul de Cercetare şi Dezvoltare Oriflame. Va fi un presstrip de 3 zile, cu jurnalişti din toată lumea. Mi-era dor de un astfel de eveniment! E unul dintre motivele pentru care am acceptat această invitaţie (nici nu vreau să mă gândesc la faptul că luna asta n-am lucrat nici 2 săptămâni!!!), celălalt fiind puţina informaţie pe care o am despre produse şi companie. Iar printre rânduri puteţi citi şi o anumită reţinere, pe care o recunosc. Fără legătură cu doamna Tatoiu 😛 Nu am folosit Oriflame şi nici nu am avut vreo curiozitate. Pur şi simplu nu ne-am intersectat. Deşi îmi aduc precis aminte cum o colegă (în epoca ELLE) mi-a dat peste nas atunci când i-am lăudat parfumul. Nu aş fi ghicit niciodată că e comandat dintr-un catalog… Una dintre cele mai preţioase lecţii pe care-am învăţat-o în acea perioadă e că nu tot ce străluceşte e aur, dar, mai ales, că o femeie deşteaptă nu-şi alege niciodată cosmeticalele în funcţie de preţ. Adică nici nu se zgârceşte la calitate, dar nici nu se “snobeşte” la brand.

Cu mintea deschisă şi pielea uscată, îmi fac bagajele spre Dublin. În calitate de blogger liber profesionist şi super independent, pot pune (ori)ce întrebări înfloresc din neuronii mei ori din ai dumneavoastră, după caz. Voi avea ocazia să stau de vorbă cu reprezentanţi Oriflame (directorul ştiinţific e o blondă!!!), cu make-up artişti ori hair stylişti, care acolo sunt ca să-i descoasem.

 

 

Mă duc cu întrebări, mă întorc cu răspunsuri. Şi mai aduc ceva frumos de la Dublin celei care mă ajută să pun cea mai originală întrebare de la eveniment. Aveţi până joi, 30 mai, să-mi propuneţi o întrebare printr-un comentariu mai jos. Vă rog doar să completaţi cu atenţie adresa de mail,  e important să fie corectă pentru a vă putea contacta ulterior.

*imaginile sunt capturi de pe invitaţia oficială

—————————-

Acesta este un articol scris cu ocazia vizitei la Centrul de Cercetare şi Dezvoltare Oriflame din Dublin, Irlanda. Pentru poze şi impresii la cald, vă invit să mă următiţi pe twitter şi pe pagina blondelor de facebook.

Articolul anterior

O zi metaforică

Articolul următor

Aeroportul din Sibiu: minunat şi degeaba

14 Comentarii

  1. De ce Oriflame si nu alt brand? Care este exact acel factor cheie care va diferentiaza de altii?

  2. Eu folosesc unele produse de la Oriflame si sunt tare multumita. As vrea sa ii intreb de ce retrag produse de pe piata fara sa intrebe si clientul? Aveau un rimel foarte bun care a disparut de pe piata fara sa ne atentioneze, imi faceam si eu stocul.
    Distractie placuta.

  3. Gabriela B

    Buna!
    Sunt o cititoare necomentatoare in general, dar acum m-ai convins. Recunosc ca nu prea am avut tangenta cu Oriflame, dar am fost distribuitor Avon si am incercat de la ambele companii anumite produse. Eu sunt curioasa de ce la inceput cand promoveaza un produs il fac super calitativ si pe parcurs, cand acesta incepe sa se vanda singur, renunta din ce in ce mai mult la calitate.Nu sunt singura firma de cosmetice care fac asta, dar daca pe ei poti sa-i intrebi eu zic sa o faci 🙂 Multumesc si have a good trip!

  4. ♦ Care sunt următoarele trenduri în materie de cosmetice?

    ♦ Vom recurge la vânzarea și utilizarea produselor din plante din ce în ce mai mult?

    ♦♦♦
    Îți doresc o călătorie plăcută ^_^

  5. Sabina, adică de ce să alegem Oriflame,aşa-i? Ai folosit vreun produs, tu ce părere ai despre ele? Merci pentru întrebare! Şi răspuns.

    Mihaela, hahaha, foarte bună întrebare! :))) sunt perfect de acord, măcar să scrie pe ele “ediţie limitată”. O să am grijă să transmit întrebarea ta. Personal, cred că e strategie de marketing, nu-i aşa? p.s. Merci pentru întrebare!

    Gabriela, eu n-am păţit asta la cosmetice, decât la medicamente. Ceea ce e muuuult mai trist… Însă la cosmetice am păţit să cumpăr acceaşi marcă de mascara din străinătate şi să fiu foarte mulţumită, iar din România să fie un dezastru. p.s. Merci pentru întrebare!

  6. Blondo, nu știu ce întrebare să pui… Dar aș vrea să ne povestești, dacă afli, care sunt pașii în crearea unui produs, oricare ar fi acesta. De la “hai să facem un ruj/mascara/peeler” până la “uite! l-am făcut”

  7. Lavinia, merci pentru întrebări.

    idaho, ăsta e cel mai lung răspuns, tu crezi că eu voi ţine minte tot până să scriu pe bloagă??? :)) glumesc. Merci pt întrebare.

  8. Octavia Szenftleben

    Referitor la intrebarea care vrei sa o adresezi la conferinta , cred ca ar fi bine sa intrebi: Cum ar trebui sa interactionam cu oamenii pentru a-i putea convinge sa se inscrie in aceasta familie(Oriflame)fara sa isi puna prea multe intrebari referitor la faptul ca Oriflame ofera un asa mare discount la produse? Tuturor li se pare suspect ca au de muncit prea putin pentru banii cu care raman in urma unor comenzi, nu le vina sa creada.

  9. mo

    Eu iti doresc sa savurezi orasul, indiferent de produse. Sa povestesti cum a fost, si o salutare calduroasa catre ploioasa Eire ! 😀 turas deas!

  10. Hello. Avand in vedere imaginea lor de “naturalete” si celebrul slogan al brandului, eu i-as intreba pana unde merge compromisul in productia cosmeticelor, in terms of natural vs. synthetic, daca ma intelegi. Adica natural – natural, dar cum definim naturalul asta si in ce proportie se mai regaseste el in produsul final si daca nu cumva totusi e mai bine fara atata natural in produsele cosmetice.

  11. Andra

    Pretul relativ mic al produselor si promovarea ca fiind naturale (sau cel putin mai naturale decat altele) m-au facut mereu sa imi pun intrebari si sa ridic din spranceana. Asadar, care e secretul pastrarii unui pret atat de decent, este raportul calitate-pret atat de bun cum pare?

  12. Eu sunt curioasa sa aflu de ce Oriflame se pozitioneaza pe piata doar in sistem MLM.
    Eu in liceu comandam o multime de produse de la ei pentru ca o fata din clasa era reprezentant. Acum as vrea sa cumpar dar nu am de la cine. Nu as vrea sa dau comanda pe net, as vrea sa se gaseasca in magazine. Sunt unele parfumuri care imi placeau foarte mult (Giordani Gold unul dintre ele) si pe care mi-as fi dorit sa le gasesc si pe rafturi undeva, adica sa fie mai accesibile.

  13. Au as vrea sa ii complimentez pentru initiativa Oriflame Trends. I-as intreba care a fost rationamentul din spatele acestei idei originale si in ce masura a contribuit acest nou proiect la cresterea popularitatii brandului pana in prezent.
    O a doua curiozitate a mea: Pe ce criterii sunt selectate persoanele publice- imagine a diferitelor game de produse sau produse Oriflame? Ce anume se urmareste in aceasta asociere?

Leave a Reply

© 2007-2022 Și Blondele Gândesc | Powered by WordPress

Temă optimizată de Valeriu | 160 queries in 0.292 s