Păi şi tu cum te descurci, fără maşină, o întrebam nedumerită. Pe o tipă activă, care are în grijă familia şi casa. Cum faci cumpărăturile? am continuat, panica fiind evidentă probabil în ochii mei. Care vedeau doar plase peste plase şi iar plase. Degete tăiate de plase. Dureri de spate. Plase rupte. Şi vânt. În Anglia e mult vânt. Iar viaţa fără maşină e horror, vorbesc dintr-o proprie şi tristă experienţă de aproape 8 luni.

Îmi fac cumpărăturile online, îmi vin toate acasă.

Uau. În momentul ăla, m-a lovit. Că doar trăim în era 2.0. Plus, mai ştiu un coleg care-mi zicea că-şi comandă săptămânal de la Tesco (unul dintre lanţurile de supermarket-uri) şi că, dacă nu-i plac roşiile că parcă-s cam trecute, trebuie doar să-şi ceară banii înapoi.

shutterstock_189877073

 

—————–

Păi n-am găsit shop-ul pe site, îi explicam încremenită. Unui tip de partea cealaltă a unei tejghele dintr-un magazin scump de bijuterii fine. Vreau să comand online. Cum, n-aveţi magazin online??? Şi uite-aşa am aflat că, la unele case de bijuterii, nu poţi cumpăra de pe net. Ci doar din magazine. Fiindcă nu poţi trimite diamante prin poştă. Sau poţi, dar nu pot ei, în fine, nici n-am înţeles decât că pentru acea verighetă care mie mi-a spus de pe deget “sunt a ta”, că pentru ea va fi o întreagă aventură
de vânătoare clasică. Unde-i 2.0 când ai nevoie de el.

——————

Rochiţa de cununie civilă. De unde credeţi că mi-am luat-o? De pe net. Cât de frumoasă este? De pică. Noroc că nu de pe mine, nunu, eu sunt bine mâncată de fel.

shutterstock_70339222

——————

Cu această ocazie,voiam de fapt să vă spun că, zilele următoare, industria magazinelor online din viaţa noastră se pregăteşte de Oscaruri.

Doar până pe 21 Mai 2014 (inclusiv) persoanele interesate să participe la GPeC Summit, mai pot achiziționa bilete de acces la cel mai important eveniment de comerț electronic din România. Acesta se va desfășura în zilele de 26-27-28 Mai, la București, iar prețul unui bilet pentru cele 3 zile este de 157 euro (TVA inclus).

Blondele sunt partener media ai acestui eveniment, unde vor urca pe scenă peste 40 de specialiști în e-commerce, români și internaționali. Câțiva dintre aceștia, personalități recunoscute la nivel mondial, ale căror cărți sunt best-selling pe Amazon, vorbesc pentru prima oară în România, la GPeC Summit:

 

  • Chris Goward, Președinte și CEO WiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT si Kaizen și a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienți precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Chris este autorul cărții “You Should Test That!”, un bestseller internațional, prin care redefineste principiile optimizării conversiilor – cartea să fiind cotată cu rating-uri de 5 stele din partea cititorilor pe Amazon. Din 2007, Chris a vorbit la peste 100 de evenimente în peste 30 de orașe la nivel mondial, iar acumvine pentru prima oară în București, la GPeC Summit, unde va susține atât o prezentare în cadrul Conferinței din 26 Mai, cât și un workshop de optimizare a conversiilor în ziua de 27 Mai.

 

  • Jacob Kildebogaard coordonează serviciile de PPC și Analytics pentru agenția de marketing online scandinava, Webjuice.dk, la care este co-fondator. Jacob este creierul din spatele GaBoost.dk – un serviciu avansat de benchmark de analytics pentru siturile daneze de comerț electronic, serviciu folosit în mod activ de peste 400 de business-uri. Jacob a scris singură carte daneză de Google Analytics, iar în țara lui de origine Danemarca este cunoscut sub numele de Mr. Web Analytics.

 

  • Caroline Hey este, de peste 2 ani, Internațional Business Manager la FACT-finder, European Leading Conversion Engine. FACT-finder este o companie prezența în 8 țări europene, parte din grupul Omikron, aflat în top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerată, conform premiilor Deloitte din 2012. Caroline va vorbi pentru prima oară în România la GPeC Summit despre cum pot magazinele online să transforme vizitatorii în clienți.

Potrivit organizatorilor, “zilele de 26, 27 și 28 Mai 2014 sunt un adevărat festin de e-commerce, care fac din București capitală comerțului electronic”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

shutterstock_192323990

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard; Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb,Extended, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image,ZeList

Parteneri media: (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative,Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri, Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer,RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com

Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia Biberi,Madalin Blidaru, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sandra Clipea, Sorin Rusi.

credit foto: Shutterstock